fredag 4. februar 2011

Deilig med helg og friske barn

Endelig har jeg tid igjen.
Gleder meg til å oppdatere meg på alle fine innlegg der ute.
Her har vi hatt sykdom over en lengre periode, men nå er vi endelig friske og gleder oss stort til å kose oss i helgen.
Tenk at jeg har blitt veldig glad i primulaer da, en skikkelig bestemorblomst.Hehe..
Nydelig med så fargerike blomster.
Hva er vel bedre en litt vårstemning i huset?



Ble så ispirert av Randi(RH- Små ting fra mitt hjerte og sinn... )
her om dagen da hun hadde stilt alle de fargerike pottene i vinduet sitt.
Jeg hadde jo de samme pottene i alle slags farger,men har aldri brukt dem sammen. 
Det det ble jo riktig så fint å blande fargene på denne måten.
GOD HELG...

9 kommentarer:

  1. bra dere er friske:) Hjelper å kjøpe seg litt lykke i primula og ha dem i fargerike potter:)
    God helg til deg fra Trine:) Klem

    SvarSlett
  2. Åh, det er jo så deilig med farger nå i vintermånedene! Godt at dere har blitt friske igjen! Håper det blir leeenge til neste 'sykeperiode'!

    Ha ei strålende helg!!!

    SvarSlett
  3. Ja de er så herlige disse bestemor blomstene, har jeg og. Men de krever vann hver dag har jeg funnet ut;) Godt at dere er friske igjen :)

    Ønsker deg ei fin helg :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. TAKK for hyggelig kommentar hos meg. Det varmer så! Setter sånn pris på tibakemelding.

    Friske barn er bare så utrolig godt. Alt blir lettere da. Og blomstene og pottene: lekkert!!


    Ha en fin helg, kjære du!
    Klem fra An-Magritt.

    SvarSlett
  5. Enig det er bestemor blomster, men passer perfekt hos deg :o) jeg holder meg til orkide og roser, hehe. Gleder meg til å se din nye lampe på bloggen :) klem og god helg fra tessa :o)

    SvarSlett
  6. Godt å høre att dere er friske og raske!
    Fine blomster, disse skal jeg også kjøpe i helgen! Savner våren!

    God helg til deg!♥

    SvarSlett
  7. Skjønne blomster som passer til skjønne deg :)

    SvarSlett
  8. Så bra dere er friske og raske igjen!
    Stilige blomsterpotter, bestemorblomst, nja, greit å la den bli kvitt det stemplet da ;-) Enig i at det er fine blomster!

    Ha en fortsatt god helg!

    Klem fra Lindis, Min Lille Hule

    SvarSlett
  9. Jeg digger bestemorblomster! Og de putene i sofaen var kjempekule. :)

    SvarSlett