torsdag 23. desember 2010


Etter mye førjuls stress og svært lite tid til blogging kan jeg endelig sette meg i sofaen og senke skuldrene.
Furuheimsnissen koser seg ute i vinterkulda.
Juletreet er pyntet og jeg gleder meg til i morgen.


Elsker disse gamle juletrekulene etter farmor og farfar.


Litt ny juletrepynt har vi også fått.
Den vakre røde elefanten pluss den rosa elefanten og påfuglen på bildet under
var så heldige å få lov til å bli med hjem fra Indiska.
Jeg tror de vil trives godt i det fargerike fellesskapet
på Furuheimtreet.

Ønsker dere alle sammen en riktig fin jul.
STOR juleklem fra Furuheimfrua.

3 kommentarer:

  1. Nytt og gammelt i en skjønn forening, fargerikt og fint:-) Jeg har også akkurat satt meg ned, og kjenner roen brer seg i hele kroppen. Deilig! Du må ha en riktig god jul! klem

    SvarSlett
  2. Koselig juletre! Fin pynt.
    Det er deilig når julestemningen senker seg..

    Ha en riktig GOD jul!

    SvarSlett
  3. God Jul også til deg og de dine, kjære deg!
    Klemmer fra PiPa

    SvarSlett